allt om grace

små lam men ändå lite gosig film när man sitter i en timmerstuga vid vattnet i dalarnas skogar.
Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt bara tagit de lugnt, eller nej har visst målat lite idag men de är nog allt. Saknar faktiskt ingenting hemma men snart måste jag hem igen :( för det är ju inte så kul att sitta själv i en skog utan någon att vara med.
Annnars hade jag kunnat stanna några veckor till och bara njuta. Här ute i skogen hör du bara en eld som sprakar och utanför hör du fåglarna skrika och myggen som försöker äta upp dig. Utanför ser du oxå en helt stilla insjö med små siluetter av öar. HELT UNDERBART


min lilla stuga med gräs på <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0