discodans

har varit vid falks grav nyss lite läskig stämmning osv. Men sanna skulle få mig lite små nervös så hon säger när vi kör förbi en lada så hon säger " åh här är en öde lada.... med kor i" hon e fan inte smart hon inte :P hon sa också till mig att på dollar store i borlänge så kan man köpa godis för fast pris i en burk då säger hon " då tar man ju alla dyra godisbitar" jag säger då till henne att vafan tror du lösgodis kostar olika... så berättade jag lite för henne å tillslut kände väl hon att de inte lät så smart de heller =) men ja älskar henne iaf. Å de med Amir å det vi sitter å nästan kissar på oss. han säger lägg ner till henne å så fortsätter han xD han borde tänka lite med hjärnan ist för suga k*k =)
(nej har inget emot homosexuella men han får tänka på att allt i livet är inte bara å göka)

här är en riktig smatterdisco klassiker haha älskar kostymerna jääävla rockiga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0