elaka matilda

hmm.. fått reda på att jag inte är så snäll. jag å sanna festade ju fredagen innan jag drog. Jag på krogen full går å jämföras med själva djävulen, innan var jag trevlig och as go mot alla nu... en bitch som säger elaka saker utan att tänka mig för, lovar saker utan att hålla dem, mitt i ett samtal kan jag bara gå och om de ringer svarar jag inte. fattar inte vad jag håller på med? jag som alltid är så glad när jag är nykter kan bli så iskall och elak. hoppas det går över eller att folk förstår att det inte är mitt riktiga ja. Nu menar jag inte att jag är elak mot mina kompisar utan folk som jag knappt känner som kommer fram till mig och försöker stöta eller folk som försöker vara allmänt trevliga. nä då ska jag komma med klåpord och andra fula saker. håller jag på med pumpa och dumpa för att glömma ?
kanske har jag tagit att min relation tog slut så hårt att jag är elak mot killar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0