funderar

På att börja dra igång en hobby. Står mellan boxning ta upp ridningen.
Dock tror jag att boxningen kan vara både negativt och positivt det är bra om jag får ut all ilska på något annat än folk i min omgivning, men det kan också bli en negativ tändning som gör att jag får en mer ilsken vardag att jag känner att jag måste slå på något hela tiden. Är väldigt störd när jag väl är arg tappar allt och det blir svart så därför kan de bli negativt.
ridning har jag väl inte så jätte mycket negativt med förutom att det tar mycket tid, innan så red jag in unghästar och det går ju inte bara att rida 1 gång i månaden för då tappar de allt.. och jag vet inte hur mycket tid jag kan lägga på det.
VS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0