har inget att skriva

Helt stopp i hjärnan just nu, känns helt tomt. ska fan bli skönt att komma bort från jönköping iaf otrevliga människor som bara är snälla (killar) om de får göka sen drar de. Och tjejerna här är om de inte vet vem du är så vill de inte lära känna människan. Alla går på rykten och tror bara på sånt å lyssnar inte på den som sitter på sanningen. Killar som man har varit tillsammans med börjar bli jävligt gråa och trista riktiga bitterfittor helt enkelt. Är sjukt glad att jag har mina sommarställen, har ett i dalarna och en ute på en ö i havet utanför västervik. De bästa ställerna när man vill komma bort och glömma allt.

Håller på att packa. har pumpat däcken hält i olja, kylarvätska och har bultar i bilen om något skulle hända med däcken igen så nu kan väl inget gå fel =)
Kommer inte kunna uppdatera så mycket nu om inte min far har med sig bredbandet från västervik till dalarna så att jag kan komma in för att blogga där. Men det är så här att om ingen saknar mig (förutom sanna hon saknar mig fast jag inte ens har åkt än...) så stannar jag i några veckor annars kommer ja hem på fredag =)

aja puss asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0