lägga allt gammalt bakom sig

Är lättare än gjort. Men det går, med lite motivation och hjälp från vänner är det som bortglömt snart.
Har alltid varit en sån som har sjukt svårt att släppa taget om någon men när jag väl har gjort det och känner att det inte finns mer att ge så river jag inte upp det mer.

Gjort slut med pojkvän ? det värsta man kan göra som man kanske tycker är det rätta då är att deppa ner sig. Vad tjänar man på det egentligen? ingenting det är bara massa slöseri med värdefull tid som man slänger bort på att inte må bra. När man har gjort slut med någon ska man inte vara ensam och då är det bra att ha kompisar som livar upp stämningen. jag tycker att då är den bästa tiden för att vara med sina kompisar och göra något annorlunda som man inte kanske gör annars. Tex åka iväg några dagar på en lite road trip eller köra go cart att man gör saker som stimulerar sinnena.

Idag är jag en äventyrare jag vill fortsätta min resa som singel och inte vara fast i någon, är en väldigt speciell karaktär antingen älskar man mig eller hatar man mig och om man ska kunna leva med mig måste man oxå förstå att jag har många killkompisar och få tjejkompisar så svartsjuka? no thanks......
har en väldigt lat stil och är som en kille i sättet och är den som styr och ställer i hushållet.

Nu har jag planer på framtida resor och saker som jag vill göra och kunna bocka av.
Jag har funnit mitt sanna jag och de är en redig jävla buse och tänker fan inte låta någon bossa eller köra över mig som har hänt mig flera gånger tidigare är över !!! aldrig mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0