planeras och diskuteras

jadu ligger och lyssnar på min älskade bobban och dricker cola snusar och äter chips med dip NAM. dock tog jag bara två chips å sen tröttnade jag och nu ligger dippen  å surnar fint.... haha

Idag har jag skjutsat på min äckliga bror, fikat med min biffiga far och städat mitt rum i flera timmar med mamma. Hon tyckte jag var riktigt äcklig eftersom de låg portionsnus i hela rummet på alla ställen å sånna ja har gömt hittade nog över 20 tomma snusdosor med fler till samlingen alltså ;)



japp klart jag har tappat bort mitt 1månd gamla döskalle armband... 690 spänn....

Kommentarer
Postat av: Anonym

amen fyfaaaaaaaaaaaaaaaaaaan så jävla irriterande med armbandet.. haha lider med dig. det var verkligen skiitsnyggt! ringarna med!

2010-09-15 @ 14:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0