dunki dunk

Sitter och lyssnar på sexy bobban just nu och diggar sådär fram å tillbaka som ett mongo ;)
NU har jag äntligen blivit av med Sanna (lolad.se) för en jävla gångsskull. Hon har blivit besatt av mig så hon bor hos mig jämt :S. Nä skojja bara saknar henne :/ hon gör mackor och oboy till mig när jag har ont i huvudet och ger mig isvatten när jag klipper gräset EN RIKTIG HEMMAFRU.

Idag har jag klippt gräset hemma och hos min farmor höll på å svimma några gånger! icke bra å klippa gräs när man har feber och ont i huvudet, har blåsor på hela händerna med av den där gräsklipparen.
Efter de var ja å fikade med min kusin emma och sanna och ellen mycket trevlig. Sedan åkte jag till habo till min kusin och hämtade min fälg ska nämligen kränga på nya däck i morgon.

Imorgon
8.00 - doktorn å kolla hjärnan lite (har nämligen haft huvudvärk sen i februari)
12-20 jobba
och någongång där i mellan ska jag kränga på nya däck ;)



jag ute å busar i februari
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0