filmchill

Sanna är äcklig och luktar fisk. hon har tydligen inte duschat på en hel vecka.
vi skulle faktiskt se massa filmer men nähä hon sitter bara framför hennes dator heeeeeeeeeeela tiden så jag sket i att kolla på mer filmer och nu ska jag gå och lägga mig.
Har en lång dag framför mig den består av att vattna fula blommor (hoppas de inte finns några blommvänner som kommer undra varför jag kallar blommor fula) och sen klippa två gräsmattor.

 jag ska köra min kusin till habo och dricka pucko med grahn och sen eventuellt festa lite men det får vi se om jag har ork till.

Passa på att ställa lite frågor till mig. om ni vill veta varför jag t.ex. är så mobbad eller något annat mysigt =)

PUSS OCH PISK FRÅN MATILDA

Kommentarer
Postat av: Nicke

Jag undrar va i helvete du får alla dina ord ifrån xD

pisk&puss nicke AB

2010-07-21 @ 06:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0