fint asså

Igår var vi ute as najs. sen var det lite efterfest hos mig sen somnade vi fint.
Idag har vi varit på skroten men robins bil äcklig jävla volvo hatar volvo över allt annat så jag var glad:D dock har han köpt en ny jävla volvo :( hoppas den går sönder den med.
Innan den skulle skrotas fick jag rista sönder skiten så nu e den pimpad med klåpord å mitt namn samt fina krullidutter :D

Hahhaha måste berätta om skroten. det är massa ihopskrynkliga bilar sen mitt bland alla döda likbilar har de planterat en gräsmatta och ett jättefint hus HAHah xD? såg helt sjukt ut allt runt omkring såg ut som bajs sen ett jätte fint hus. så skulle jag oxå vilja bo.

Idag blire monster å köra som en jävla idiot och sen har jag råkat lova att jag ska spela monopol -.-


Jag på studenten roligaste dagen i mitt liv
Kommentarer
Postat av: Emma

Åh fyfan vad glad jag blir.

du e för fan den enda normala bloggaren, du sitter inte oh redigerar sönder dina bilder, så det blir fail, oh det behöver du inte för du är jättesöt.

nu har man någon blogg att följa iallafall, tack för det (:

2010-07-17 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0