fint asså!

jasså får man inte ens vara först med å skriva i sin blogg heller...

Idag blir det fan kraugen ska bli riktigt go och sprida kärlek till alla..
Dock anser jag att sex å sånt är ett djuriskt beteende och det är fan sjukt att folk ens håller på. ha sex när ni vill ha en jävla unge ist eller vänta till ni gifter er förbövelen det gör jag.

Ligger å chillar i sängen nu jag sover alltid till runt 2-3 på dagarna smart faktiskt för då behöver jag inte äta mat =) fast min mat e jävligt god den består av oboy 3 gånger om dagen.
vem fan sätter sin fot på mc donalds egentligen :S? jo de som e feta å inte har kunskapen att laga rätt jävla mat.
de är som sanna sa djur sen klagar de på att de är feta? å måste banta ? men ät fan inte så om du inte vill att din kropp ska se ut så :S dum jävlar.

Kommentarer
Postat av: maalin

asso , kanske det har med att detta är ditt första inlägg, men du svär som f*n . Du borde vårda språket om du vill ha en omtyckt blogg . Hoppas du tåler kritik . .

2010-07-20 @ 17:42:10
URL: http://anonymt bitches :**
Postat av: matilda

sv: tål kritik tyvärr svär jag när jag pratar irl så de smittar över men ska försöka bättra mig

2010-07-20 @ 19:13:16
URL: http://sexymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0