nanana

Har fått Sanna börja att snusa igen men hon kör på det vi körde hela tiden på innan som jag inte tycker är så himla gott längre general.
Hon ska sluta röka så hon börjar snusa med mig som jag fick henne att göra förra sommaren =) hon är så duktig så.

Nu ikväll blir det skräckfilm och grillat. Är mästerkocken eller "the master cock" ;)
Har dragit ner final destination och shutter.. veet inte om de är så rockiga men de får vi se.
Min kusin är här med emma heter den lilla kvinnan, hon är en riktig liten fjortizzgurl =)



här ser vi ett djuriskt beteende av det manliga könet som angriper sig på en hjälplös liten kvinna
Kommentarer
Postat av: almost@bdb

Gör samma sak, lägger ner rökningen börjar snusa! Skönare :D haha, Rapé är bäst :)))))

2010-07-20 @ 20:03:25
Postat av: albin

final destination:

skitkul, men inte läskig x)

effekterna e lite sådär, men den e jävla nice faktist ^^

helt klart röstar ja på att ni ska se den ^^

även om ingen bryr sig om va ja tycker, så den e bra ^^

2010-07-20 @ 20:05:01
Postat av: almost@bdb

oj du var också från jönköping, chill! ^^

2010-07-20 @ 20:06:06
Postat av: ice thorslund

hhej vacker blogg har du lust att hjälpa mig med min ?

adda msn ??

2010-07-20 @ 20:06:45
URL: http://thhorslundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla mobbad är du -.-'

2010-07-20 @ 20:14:55
Postat av: alexandra

HAHAHAHAHHAHAHHA!

du e ju fan sjuk i huvet!

bah foor att ingen vill ta paa din rumpa? ;)

btw, ditt namn, "sexymatilda" hm.. passar inte saa bra..

2010-07-24 @ 04:02:50
Postat av: matilda

hahahaha ;) du tror inte att de är min rumpa då ;)

2010-07-24 @ 18:24:48
URL: http://sexymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0