nyvaken

ny vaken efter en jobbig men go kväll igår. Krogen är verkligen livsfarlig när man är nykter för att shit man tänker ju inte på hur mycket i mitt fall killar stöter på en. Folk kommer och slänger armen om en å ska sitta fruktansvärt nära och nästan slicka än på kinden. Fick en fråga igår av en kille, "hej får jag äta upp dig?" va fan har alla gått och blivit kanibaler eller? det var inte den ända som sa att han skulle äta upp mig...

Själv tycker jag att det funkar att gå ut på krogen när man e nykter på onsdagar men framåt helgen inte okej för då är alla så dreggiga och det märker man ju knappt när man är full. men dock fattar jag aldrig när någon stöter på mig. :P
Har sagt att jag ska byta däck i nästan varje inlägg men har fått mina nya däck nu så att nu kan jag kränga på dem i morgon =)

JUSTE var juh hos min doktor igår tydligen spänner jag nacken hela tiden så jag har fått spänningar i nackfästet eller något. Troligtvis därför jag har haft ont i huvudet men för att vara säker så gjorde de lite blodprov med som jag får reda på nästa vecka.
fick en remiss till att jag ska börja få akupunktur läskigt :s

så lär ja nog se ut efter min akupunktur

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej , tkr du är sjukt snygg , men du borde ändra headern , det finns snyggare bilder pårejj o så , sen designen vem fixade den? var det lolad isf vff fixar hon nt till andra , asså de e de jag kallar snål .

2010-07-29 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0