suuug

Nu sitter jag hemma och har cp tråkigt bara för ingen vill kolla på hot shots med mig :(
är ensam hemma i 3 veckor och hatar å vara ensam blir bara tjurig och lat. HAHA nu sitter jag å kollar på billy madison på 6an jävligt skum film.

ska fan ta å köpa snus å godis nere på statoil min pojkvän jobbar där han har blondt krulligt hår, smal å glasögon han är precis enn sån man som jag alltid har önskat mig! nämde jag att han e 'uberkristen med.
Nä skojja bara men han är ganska tänd på mig. han diggar mig.

Kommentarer
Postat av: Barre

Hot shots som är så jävla bra! =O Och ingen vill se det med dig? Hmm kanske för du har kille som är problemet.

2010-07-19 @ 01:32:18
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför vill du vara som kissie?

svara taack !

2010-07-19 @ 01:33:16
Postat av: emiilsweet @ bdb

sjukt snygg ;o

2010-07-19 @ 01:42:42
Postat av: matilda

svar: haha vara som kissie? jo visst om du tror att jag försöker vara kissie så tro det men om du fortsätter läsa min blogg så kommer du märka att jag inte vill vara det. jag snusar älskar att leka med min bil och göra alla sorters motorsporter,vattensporter och andra äventyrliga saker =) där har du mitt svar.

2010-07-19 @ 01:42:56
URL: http://sexymatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

men fortfarande din blogg är som kissies

du har gjort design efter henne

2010-07-19 @ 01:52:37
Postat av: matilda

HAHAHAH va fan xD inte jag som har gjort designen det var sanna som gjorde den =) Om jag hade fått göra den så hade den varit skapligt ful men om du kollar på min gamla blogg http://matildamarley.blogg.se/ så e det jag som har bestämt hur den ska se ut förutom den elaka bilden på headern

2010-07-19 @ 01:58:52
URL: http://sexymatilda.blogg.se/
Postat av: Niclas

Vi vänder på frågan, och vem är INTE tänd/diggar dig? :O Och btw, klockrena svar på kissie frågan xD hahahah

2010-07-21 @ 06:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0