FIIENENT

Har råkat dygna.. japp råkade kolla på serier hela natten och druckit monster så sen när jag kollade på klockan var den halv 7 time to get up!
Men jag är pigg en så länge ;)
Nu är det dags för att dra ner till stan igen och käka lunch med min lilla moder sen ska jag till charlies för att kolla på vinterjacka i stallet =) Shit går verkligen in för ridningen nu. har på snart 2 veckor varit uppe och ridit 9 gånger goo me.
I morgon kommer visst mitt hjärta så jag behöver inte åka och hämta henne. *GLAD*

här får ni en bild på min tå förra sommaren efter peace and love ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: där har du fel :p lätt att få de när man inte har de

2010-11-12 @ 19:14:27
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0